Domácí ANTIBIOTIKA neboli rychlé přeléčení

16.09.2013 13:31

 

Tímto článkem bych Vás ráda inspirovala k využití zeleného i jako řešení nachlazení a infekčních nemocí.

Ječmen a Chlorella jsou nejen výborná prevence, ale jsou tady pro vás i pro chvíle, kdy bacily kolem jsou na chvíli v přesile a zaútočí na vaše nejslabší místo. U někoho to jsou průdušky, u někoho nosohltan, angína, močové cesty, ...

Poslední víkend lítaly bacily i u nás doma.

Robinek míval sklon k vážným bronchitidám hraničících s hospitalizací. Proto hned při prvních náznacích kašle jsem nasadila ATB (antibiotickou) dávku zeleného. Teplota trochu klesla, ale pak zase pomalu stoupala. Přidala jsem tedy ještě jednu denní dávku zeleného. Celkem tedy: 4x 15 Chlorell, 4x ½ lžičky Ječmene. V den nejvyšší teploty jsem na noc přidala pátou dávku Chlorelly. Pro rychlejší úlevu od hlenů jsem navíc přidala ACC 100 NEO. Výsledek: počínající těžkou bronchitidu jsme zvládli za 4 dny, bez klasických ATB a teplotu bez jakéhokoliv Paralenu.

Niki a Patik měli podobné bacily – zelená rýma (zánět nosohltanu) a vlhký kašel. Patriček měl i lehkou teplotu. Postačila klasická ATB dávka.  Jeden den dostali také ACC 100 NEO na vlhký kašel.

Výsledek: Nikolka byla bez zelené rýmy za 2 dny. Patriček potřeboval 4 dny na zdolání zelené rýmy a teploty.

Jsem fakt moc ráda, že jsem nemusela k lékaři :o) A to je také důvod, proč mě tato práce baví.

 

To hlavní, co jsem článkem chtěla říct, je rozměr prospěchu zeleného pro vás a vaši rodinu.

A také potřeba získání citu pro určení dávkování. Zkoušejte, odhadujte, časem budete přesně vědět, kolik kdy čeho dát. Mívá vaše nemoc rychlý progres? ... Zelené musí do těla rychle a intenzivně.

Ovšem do té doby jsem tady pro vás já :o) Kdykoliv mi zavolejte a se zeleným to vyřešíme jednoduše a hlavně rychle. Namyslíme dávky a průběžně budeme v kontaktu.

Navíc! ... Rozhodně mě to nestálo víc, než bych zaplatila v lékárně s receptem na ATB, probiotika, Paralen/Nurofen ... . K nezaplacení je krátká doba léčení a tím i pobyt na OČR. Navíc rovnováha bakterií ve střevech nebyla rozhodně narušena!

 

ATB dávka dospělí obecně: 3x 30 Chlorell, 3x 1 lžička Ječmene

ATB dávka děti obecně: 3x 15 Chlorell, 3x ½ lžičky Ječmene

Upozornění: není vhodné začínat se zeleným právě v době infektu.

 

Ing. Jana Ziková

 

Diskusní téma: Domácí ANTIBIOTIKA neboli rychlé přeléčení

Datum: 14.01.2014

Vložil: Jíta

Titulek: Antibiotika

Teda, tak to teda vyzkousim!

Přidat nový příspěvek