JANA ZIKOVÁ

01.01.2014 00:00

 

O zdraví a zdravý životní styl se zajímám celý život. Je to moje hobby :) Sama jsem vyzkoušela řadu doplňků stravy a jiných bylinných podpůrných preparátů. Prevenci jsem vždy věnovala hodně pozornosti. Moje zkušenost s Ječmenem a Chlorellou byla velmi rychlá a intenzivní. Postupně odezněl silný únavový syndrom, zlepšila se nálada a kvalita spánku. Přestala jsem mívat migrény, bolesti krční páteře. Přestala jsem se obávat toho, že třeba za pár let přiberu :) Téměř vymizela celulitida, výrazně se zkvalitnily vlasy, .... 

Sedm let jsem užívala aloe vera gel, rok koloidní stříbro, čtyři roky Bachovy květové esence, několik let přípravky FinClub, StarLife. Nehledě na doplňky stravy z lékárny - Jód, Lepicol, Lecithin, ColaFit ... OmegaMarine, ... Doplňky stravy ruského původu, ...

... zelené potraviny mě oslovily a získaly velkou důvěru. Jejich účinky člověk pochopí, až je sám zažije. Znamenají pro mě velkou změnu v životě, vnímání nemocí a jiných tělesných neduhů. Doposud jsem se na zdraví dívala pouze jako na pojem představující stav, který by si každý přál. Zelené potraviny znamenají příležitost uvádět tento pojem víc a víc do reality. Dovedete si představit, že si zdraví přestanete "jen přát", ale budete se zdravě cítit a ještě si to budete užívat?

Avšak tak, jak se cítím dnes s Ječmenem a Chlorellou, se nedá srovnat, bohužel ani výstižně popsat! V duchu si vyjmenujte několik vašich nejoblíbenějších superlativ. Tak takhle na tom jsem. :o) A jsem za to dost vděčná!

Právě na základě těchto zkušeností vznikl projekt Zdraví pod kontrolou, který se věnuje Ječmenu a Chlorelle na vysoké profesionální úrovni.

Budu ráda, když vás zde uvedené informace natolik zaujmou, že se rozhodnete zelené potraviny vyzkoušet na vlastní kůži :) Je fajn si přečíst o prospěchu a účincích, ale je super to zažít! :o)

 

Vystudovala jsem Ekonomicko-správní fakultu MU v Brně. Dosavadní pracovní zkušenosti jsem získala v oblasti marketingu v softwarové společnosti AVG Technologies CZ, komunikační společnosti Alcatel-Lucent a potravinové společnosti AG FOODS Group. Mám tři malé děti (předškoláky), z toho nejmladší jsou dvojčátka.

Navzdory tomu, že jsem vystudovala VŠ a pracovala u prestižních firem, se věnuji práci a projektu, který je vysoce smysluplný a mě i mému okolí přináší vysokou hodnotu!