Vnější použití Ječmene GW. Jak na to a kdy?

07.11.2014 11:51

 

Většina z vás si již vyzkoušela spolehlivé účinky nejen antibiotické dávky Ječmene GW  a Chlorelly GW. Vnitřní použití je jasné. Ale co používáte na vnější ošetření ? … poranění, drobné popáleniny, ekzémy a další neznámé úkazy kdekoliv na kůži?

Zejména Ječmen GW je velmi vhodný k zevnímu použití.

Před několika dny jsem si zranila prst o drátek v sešitě. Rána byla lehce hlubší, velmi tenká. Bohužel neustále dokola hnisala a  bylo těžké ránu od hnisu čistit. Proběhla desinfekce a pravidelná aplikace aloe vera pohotovostního spreje. Celý prst byl ale stále výrazně horký, zarudlý a hnis se po jeho odstranění neustále dotvářel. Mohla jsem zapomenout na psaní na PC nebo hraní na klavír :) Když už to trvalo tři dny, nabylo to docela na vážnosti. Začalo mě to výrazně omezovat … co takhle zkusit Ječmen GW. Lehce jsem celou ránu s jejím okolím navlhčila a ...

... prst strčila přímo do dózy se zeleným práškem. 

Na mokré místo se Ječmen GW nalepil. Nedotýkala jsem se ničeho, dokud to nezaschlo, neztuhlo. Je možné na chvíli i lehce přelepit náplastí … třeba když hned potřebujete vařit oběd :). Za půl dne byla rána výrazně lepší, při doteku byla bolest velmi malá a horkost ustoupila. Aplikaci jsem opakovala podle potřeby (to poznáte) další dva dny. Tento způsob aplikace – navlhčit místo a ponořit do prášku nebo posypat práškem ...

                                           ... lze aplikovat univerzálně. 

Po zaschnutí a ztuhnutí se totiž už nikam neobtiskává a Ječmen GW neustále působí. Doma to máme akční, dcerka má teď zmokvalé místo mezi prstíky na noze. 

Zelený prášek Ječmene GW jsem nasypala přímo na ránu, jako pudr. 

Upozorňuji, že aplikace Ječmene GW na živou/nezaschlou ránu je doprovázeno palčivou krátkodobou bolestí. Doporučuji vydržet, protože to stojí za to :)

Kamarádka se mi zmínila, že před časem měla jakoby ekzém na chodidlech. V tomto případě bych doporučila ječmennou lázeň 1x – 2x denně. Koncentrace takové lázně vždy závisí na rozsahu a hloubce, čím více rozsah tím více Ječmen GW. 

Člověk si ušetří cestu na kožní.

Namísto toho může zapátrat v paměti, co neobvyklého se v posledních dnech dělo? To vám umožní najít odpověď na ekzém. Louise Hay nazývá ekzém mentální vyrážkou. Pro zájemce info zde.

 

Od teď jakmile bude nějaké zranění, sáhnu rovnou po Ječmenu GW a nebudu se zdržovat s jinými variantami :)

 

Jsem velmi vděčná o vaše zkušenosti v diskuzi níže. Jsou velmi inspirativní nejen pro mně, ale především pro vás čtenáře :)

 

Ať se uvnitř i vně cítíte skvěle!

Ing. Jana Ziková

 

Diskusní téma: Vnější použití Ječmene GW. Jak na to a kdy?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek